/header.png

Dopravné a balné

Výjimečné dárkové koše a sety jsou k Vám dopravovány kurýrní službou DPD (Direct Parcel Distribution). Po zkušenostech s mnoha přepravními partnery jsme se rozhodli právě pro DPD, protože ohlasy na jejich služby naši zákazníci hodnotí nejlépe. Kurýrní společnost DPD naše dárkové koše doručuje v nejrychlejších možných časech, takže se nemusíte bát dlouhé prodlevy mezi expedicí z našeho skladu a dodání k Vám domů. Společnost DPD doručí komfortně vaší zásilku po celé ČR i na Slovensko.

Větší zásilky vždy spojujeme do nejvhodnější velikosti tak, aby byla cena za dopravné co nejnižší. Naúčtovaná cena dopravy při uzavírání zásilky je vždy ta maximální, nikdy Vám nebude naúčtováno více. Žádné balné ani manipulační poplatky neúčtujeme! U nás platíte pouze za objednané zboží.

Společnost DPD Vám také zaručuje maximální informovanost o zásilce. Můžete tak využít širokou paletu online nástrojů na internetových stránkách firmy a svůj dárkový koš tak neustále sledovat. Den před samotným doručením k Vám, bude příjemci odeslána SMS a email s detailními informacemi o zásilce (číslo zásilky, termín doručení a výše dobírky). Číslo zásilky Vám slouží pro její sledování přes online systém na stánkách www.dpd.cz. S využitím systému tak můžete zjistit předpokládaný čas doručení. Pokud dojde ze strany kurýra ke změně v termínu doručení, budete s dostatečným předstihem telefonicky informováni. Kurýr se s Vámi domluví na nejvhodnějším termínu dodání. DPD se snaží svým zákazníkům vždy vyjít maximálně vstříc a tak spolu najdou vhodný termín. Také máte možnost prostřednictvím služby www.chcisvujbalik.cz jednoduše změnit termín dodání dle vašich požadavků podle svého přání.

V případě, že Vás i přes to kurýr nezastihne doma, a nebude moci zásilku předat, nechá Vám o tom zprávu v poštovní schránce. S její pomocí se pak s kurýrem dohodnete na ideálním termínu dodání. Společně s oznámením v poštovní schránce Vám bude stejné oznámení zasláno také na email, pro případ jeho ztráty. Pro Váš kontakt s dopravcem je připravena zákaznická linka: 841 700 700, kde můžete zjistit všechny potřebné informace.

DPD zajišťuje řadu služeb:

  • Doručují zásilky po celé ČR v pracovní dny mezi 8:00 až 17:00.

  • O doručení zásilky budete den předem informováni prostřednictvím SMS a emailu.

  • Možnost nechat si doručit zásilku i na Slovensko.

  • Svojí zásilku můžete online sledovat.

  • Prostřednictvím telefonu i internetu můžete v průběhu doručení zásilky změnit čas i místo dodání.

  • Dobírky můžete platit i platební kartou (Visa a MasterCard).

  • Telefonicky budete informováni o všech změnách v průběhu doručení.

  • Kurýr se pokusí Vaší zásilku doručit dva následující dny po sobě. Pokud se mu to nepodaří, bude Vás kontaktovat telefonem a domluví si s Vámi vhodný termín doručení.